woensdag, april 26, 2006

Murkes geheimen












De laatste tijd zit het Murke niet echt mee. Eén persoon is op de hoogte van Murkes relatie met een BV en dreigt er nu mee dit bekend te maken.

Gisteren was ik met 't mienwerkerke in Dunkerque (F). In de wagen liet ik 't mienwerkerke weten dat ik nog nooit in Dunkerque was geweest. Jammer genoeg zaten er in enkele cafés veel mensen die mij nog kenden. De cafébazin begon direct met mij te praten en vroeg hoe het nog met me was. Verder kwam iedereen mij een hand geven,.... ik kon niet meer ontkennen.

tot overmaat van ramp kwam mijn vroeger lief binnen. Het is een echte schoonheid met lang zwart haar, kooltjes van ogen. 't mienwerkerke kreeg spontaan een erectie en sprak de gevleugelde woorden : "jawadde, de deze zoe kik nog wel een kjeer ip miene riek will'n steken".
't mienwerkerke schrok zich dan ook een bult toen deze schoonheid ook mij aansprak. Ik kon niet meer ontkennen. En zo vielen we van de ene verrassing in de andere.... Gelukkig weet ik ook iets van 't mienwerkerke zodat geheimhouding verzekerd blijft.

Ook op het internet vind je vele zaken terug. Zo vond Elsbabbel op internet het dorpje Murke in Nigeria. En inderdaad zo'n 13 jaar geleden was Murke in Nigeria en hij verspreidde zijn zaad onder de bevolking. Er werd onmiddellijk beslist om een dorp op te richten alwaar deze hoogbegaafde adonissen konden vertoeven. Bekijk het ook op

http://www.fallingrain.com/world/NI/0/Murke.html

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Eén persoon is op de hoogte van jouw relatie met een BV.... schrijfster dezes mag toch hopen dat die ene persoon toch wel die BV-zelve is...

En Nigeria, dat is pas op zwart zaad zitten... en schrijfster dezes die dacht dat singles hun zaad richten op de onvruchtbare rotsen (zo leerde men schrijfster dezes toch op de bijbelschool...)

Elsbabbel zei

Jaja,
Dat zaad bestaat !
kijk maar eens naar
http://www.deuzie.be/artikels/19-3-03.htm
leest da ! leest da !
Vogelmuur : een hardnekkig onkruid
......plantje brengt 'troost' bij wie 'op de sukkel' is. Roer de zaadjes in een papje voor een niet te onderdrukken drang naar wellust en onkuisheid...
Andere benaming : eendendarm, hoenderbeet, hondemoes, maar de beste vind ik het onovertreffelijke
'krup deur den tuun'