dinsdag, september 13, 2005

Knuffelparty bij Murke




Volgende week vindt de eerste "Murke - Knuffelparty" plaats.

De knuffelparty is een nieuw evenement waarbij mensen in een veilige omgeving fysiek met elkaar in contact komen zonder seks te hebben.

Want iedereen wordt graag eens geknuffeld !

Er zijn wel enkele regels waaraan men zich dient te houden :

  • Na binnenkomst wordt een voorstelrondje gehouden
  • Daarna dans je een beetje en zijn er aanraakspelletjes. Vervolgens worden enkele knuffelposities geoefend
  • de kleding blijft aan
  • de handen blijven boven de kleding
  • langdurig wrijven over geslachtsdelen mag niet
  • tongzoenen mag niet
  • .......

Meer info over de knuffelparty vind je terug op www.knuffelparty.nl of www.cuddleparty.com

Vrouwen die geïnteresseerd zijn, laat het maar weten. De inkom voor vrouwen is gratis

Mannen die geïnteresseerd zijn, laat het maar weten. Bij mannen vraag ik wel een kleine bijdrage van 7.500 €

9 opmerkingen:

Anoniem zei

zoeje de vinten nie beter zelve betolen updat under vrouwn zoen méuuuugen komn ?

Anoniem zei

NIET VERGETEN!!!!!!
morgen 15 september is het voor murke een feestdag , allee toch in japan. Hoera voor Murke

Anoniem zei

Murke,
Niet wanhopen.
Probeer het eens bij www.marentehupkes.nl
elzebubbel

de bevers zei

Helaba annonymous,

15 september is de feestdag van de bejaarden in Japan !

De plus 60-jarigen worden dan gevierd. Akkoord, ik zie er soms 60 uit maar ben nog altijd maar 53

Elzebubbel,

Als ik een koe wil knuffelen, moet ik niet naar Nederland gaan. Er lopen er genoeg rond in Roeselare whoehahaha. En om op je mailtje te antwoorden. 't is volgende week donderdag dat de knuffelparty plaatsvindt. Er zijn al 21 inschrijvingen

Anoniem zei

moeten die allemaal gemolken worden ?
elzebubbel

de bevers zei

Elzebubbel,

Ja, ze moeten allen gemolken worden. Dus breng maar je melkstoeltje en emmertje mee en gelieve je rode sjaaltje met witte bolletjes te dragen.

Anoniem zei

Nu begint Murke toch echt wel
de VTM toer op te gaan.
De beloofde nekslag komt een dezer.
Groet Matanza

de bevers zei

Matanza blijkt een slechte verliezer. Hij belt/smeekt me voortdurend om ook deel te nemen aan de knuffelparty. Hij bood me reeds 15.000 € !!

Maar ja, er zijn toch grenzen en een mens moet ook denken aan de volksgezondheid !

Toen ik in Alaska was, heb ik ook geen grizzly beer met een puist op zijn neus geknuffeld. Dus waarom zou ik het hier doen.

Anoniem zei

'k Moete verdikke nog noar den coiffeur, de nagellakster, de couturière en de tallonverkoper tegen dunderdag. Moar, oek verder leze in ol die reglementn stoat mien besluut vaste. 'k Go in miene zetel bluven lign dunderdag, want 'k muge do tog nietn doen bie Murke. Ie èt were een skone kanse verkekn. Ie moet et moar wetn. Spiet komt oltied te loate.