zondag, september 25, 2005

Als 't maar beweegt








De herfst is aangebroken. De zondagavond is een ideale TV-avond. Een glaasje wijn, kaarsjes, een zazie en goede programma's.

Zopas op één het nieuwe programma "Als 't maar beweegt" gezien. Het gegeven is OK maar ik vreesde een beetje voor acteurs die geschminkt worden als oude mensen. Het afgrijselijke "Rosa" ligt nog in mijn geheugen.

Maar ik heb ongelooflijk genoten en een paar keer luid gelachen. Stany Crets maar vooral Peter van den Begin zijn uitstekende acteurs. Ze zetten een zeer geloofwaardig bejaard koppel neer.

Bij de rubriek "Het leven zoals een vis" en de parodie op de RAI zat ik te schaterlachen voor mijn scherm.

Volgende week zondag zit ik terug voor mijn scherm met mijn zazie.

Jammer genoeg wordt dit programma gevolgd door het debiele "Flikken" met de uiterst slecht acterende Andrea Croonenberghs

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.