woensdag, september 07, 2005

Haar bijverdienste






















Is het jullie nooit opgevallen dat dinsdagliefje bijna wekelijks nieuwe kleren showt. Verder is het goud- en zilverwerk rond haar vingers en bevallige nek bijna niet meer te tellen. Murke vroeg zich dikwijls af waar ze het geld vandaan haalde

Wel, mijn detective in Arnsberg (Duitsland) bezorgde me verschillende foto's. Ze houdt daar een Biergarten open en in de zomermaanden treedt ze er regelmatig op als "Heisse Hilde".

Die foto's van haar act als "Heisse Hilde" durf ik hier niet te publiceren. Murke wist niet dat er daar een volledig Grillhänchen in kon. Wat ze met "Spanferkel" en "Reuberspeiss" doet, durf ik zelfs niet te beschrijven.

Ondertussen gaat het bergaf met haar man. 't mienwerkerke zit in zak en as. Hij heeft nog 7 maanden om volgende weddenschap tot een goed einde te brengen

"Voor 1 april 2006 moet je BV worden. Je moet minstens 3x op de televisie komen (sprekende rol) en als BV moet je ook de boekjes halen. Minstens 1x op VRT/Canvas, minstens 1x op VTM/Kanaal 2, minstens 1x op VT4"

Van mijn spionnen binnen de media ben ik te weten gekomen dat hij niet meer in aanmerking komt voor volgende programma's

Boer zoekt vrouw

Hij is afgewezen omdat zijn taalgebruik te plat is. Stel je voor, te plat voor 'Boer zoekt vrouw'

Het rad van fortuin

In de preselectie stond het volgende op het bord. Een woord van 6 letters T.TT.N en het mienwerkerke antwoordde tutton (dialect voor 'tot de volgende keer')

Blind Date

Hij kreeg een brief terug van VTM waarin het volgende te lezen stond : "Geachte Heer, U bent niet geselecteerd maar waag je kans terug in het jaar 2008. Want in 2008 is er een speciale uitzending met blinde vrouwen en misschien maak je dan wel kans"

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Murke,
Heb je de prijzen al eens bekeeken ?
Was dat cent, Euro of Dolar ?

de bevers zei

Is het soms de tolar of de kuna ?

Anoniem zei

En je zou eens moeten weten wat ik met die platte vis doe ! Dinsdagliefje