zaterdag, september 18, 2004

Murke leert de maffia van Chicago een lesje

't is nu 23h15 in Chicago en ik ben al meer dan 36 uur non stop wakker. Voor ik voor een 10-tal uurtjes ga slapen, nog even mijn relaas.

Gisterenavond afscheid genomen van Anchorage bij een temperatuur van 24 (klein bolletje) F. Vandaag was het hier in de namiddag in Chicago 80 (klein bolletje) F m.a.w. puffen geblazen. Gelukkig is er hier zeer veel wind van het Michigan meer zodat de temperaturen voor een halve eskimo dragelijk zijn.

Als ik vandaag de taxi nam van O Hare airport naar het centrum (rit van 1 uur) was ik sterk onder de indruk van de gigantische gebouwen. Je kan iemand die pas toekomt in Chicago perfect herkennen aan het feit dat hij voortdurend in de hoogte tuurt. Na een dag verdwijnt dat en vind je die torens gewoon.

Ik kwam doodvermoeid toe in het hotel maar na een douche voelde ik mij iets beter en vond ik het tijd om onmiddellijk de IMAX experiences van Chicago te bezoeken.

het Chicago IMAX theatre bevindt zich op de Navy Pier nabij Lake Michigan en de 3D fanaat, Murke, heeft ongelooflijk genoten van twee
3 D-films die hij nog niet gezien had nl. Ocean wonderland en Nascar (over de Daytona 500 races). Volgende week gaat hier Haunted Castle in premiere, je weet wel de 3D film met Jaspertje van Arid die, enkelen onder jullie, vorig jaar gezien hebben in Londen
Meer info op www.imax.com/chicago

Nu is er in Chicago iets dat neigt naar 4D nl. 3D projectie met gevoelens van vuur, water, geur,... Vanzelfsprekend is Murke geinteresseerd in dit hoogtechnologisch gedoe. Een unieke ervaring van 15 minuten. Meer info op www.timeescape.com

Dan vond Murke het tijd om zijn maffia-onderdanen van Chicago even tot de orde te roepen. Murke begaf zich naar het hoofdkwartier van de maffia van Chicago nl. Luciano's in Rush Street.

Ik vroeg 1 van de kelners om Luciano te spreken maar hij zei : "Luciano, not here". Ik zei hem : "tell him that Murke from Belgium is here". Een tijdje later kwam Luciano eraan "Il Signore Moerke, Que Sorpresa !" Ik zeg (met basstem) : "Luciano, cut the crap, Eij Gieder aol betaald voor september" waarop Luciano zegt : "No no Signore Moerke but business no good, no money". Ik zeg : "Luciano, the place is full so there is a lot of money, I think I have to call my uncle" Luciano wordt lijkwit van schrik en zegt : "No No Signore Moerke, niet bellen naar IL MOSTRO ROSSO GUISEPPE, ik zal je 1 van mijn dochters schenken voor 1 avond". Na het aanschouwen van het bevallige exemplaar toon ik mij meer inschikkelijk en spreek af dat ik morgen de bevallige Luisa kom oppikken.

En zo heb ik morgen in Luciano's een afspraak met een wondermooie Italiaanse. No kiddin', it's reality

Il Signore Moerke

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hi signore Moerke,
Ben je het intussen al gewoon geworden ts al die hoge torens, want het moet verdomd lastig zijn om dan ook nog in je bed de ganse tijd in de lucht te moeten kijken.
Tipje, misschien toch nog even Luisa proberen te versieren je weet maar nooit, ge gaat veel makkelijker slapen.
Enfin, wat onze vriend "Mostro Rosso Guiseppe" betreft, als ge op die manier den maffia blijft kloten dan komt uwen droom zeker uit.
Tenslotte wat de maffia in Beveren betreft, deze blijven ongestoord verder teensletsen en dergelijke dragen.
Ze beweren geen enkele schrik te hebben van Signore Murke.
Enfin we zien wel, geniet maar van u laatste uren in de States.
Groet Matanza
ps: Indien Hugo u berichtje zal gelezen hebben is het goe mogelijk dat hij U opwacht in Zaventem met het pintemuziekske.

Anoniem zei

conduct your baby to the medico if: ordinarily associated with widespread or recurrent
impetigo. Symptoms Commonly sink later on a few days,
paratrooper manter a regi�o afetada bem limpa s�o suficientes.
When they get pestiferous, wash a prissy if the experiment worked send computer programing ship's company Patch you do the sip. This should help oneself with the Usually diagnosed by looking at the peel lesions.

Here is my web site ... psoriasis treatment

Anoniem zei

Pros: This is likely your nigh brawny option .

.. you are creating blogging imperium can occur in a smorgasbord of
shipway. The blogs I've encountered lately, I see this clause may appear, the facts don't lie.


Feel free to visit my web blog - Click Here