woensdag, november 02, 2011

Yacaré

De kip wou eens wat nieuws. Ze zei : "Verras me eens met iets wat ik nog nooit gegeten heb ?". Dit leek me wel een leuke uitdaging.

Ik zocht hier even in Puerto Iguazu en vond het ideale restaurant met het ideale gerecht voor de kip.

Kipje was er helemaal klaar voor en trok haar beste kleedje aan.

Na een soepje kreeg ze dan uiteindelijk Yacaré voorgeschoteld en ze vond het heerlijk (zie onderstaande foto).



Ik liet haar dan weten wat we gegeten hadden en ze zei : "Miljaar, dat beest eet normaal kippen op hahahaha".

Ook benieuwd wat Kipje voorgeschoteld kreeg, klik dan HIER

En morgen schrijft Kipje het verslag van onze dag tussen apen, leguanen, rare dieren waarvan we de naam niet kennen en impressionante watervallen.

En nu genieten van onze caipirinha

Hasta manana

Geen opmerkingen: