maandag, november 07, 2011

improviseren in Argentinië



Toen we deze morgen de wagen gingen ophalen bij het verhuurkantoor was er blijkbaar een misverstand. We konden de wagen pas morgen krijgen.

Ik had echter geen zin om een dag te wachten want ik had ons mooiste hotel van onze reis geboekt in Tilcara.

Dus ik bedankte voor de huurwagen en we trokken met de bus naar Tilcara.

Toen we aankwamen in Tilcara op 2.500 meter hoogte waren we direct verkocht aan dit prachtige, layback stadje.

Ik vertelde de kip toen dat ik een superdeluxe hotel geboekt had voor 130 € per nacht. Namelijk de premium suite in Las Marias Boutique Hotel. Een suite met lobby, salon met open haard, slaapkamer, badkamer met yacuzzi en een balkon van 40 m² met zicht op de quebrada ... dat is pas een 'room with a view'.

We verblijven 3 nachten in dit paradijs. De kip zit nu al een tijdje in de yacuzzi ... ikzelf zal nu in alle rust genieten van een pijpje op ons terras.

Ik voel me volledig zen.

Dit hotel krijgt op tripadvisor een uitzonderlijk score van 9,5/10 en dit is volledig terecht. Een absolute aanrader. Bekijk de video van het hotel hier

Geen opmerkingen: