maandag, november 24, 2008

HOME AGAIN

Het is me wat : van 32° C naar O° C. Back to reality noemen ze dat. Een Belgische snotvalling zal dan wellicht ook niet lang op zich laten wachten...
Toen ik gisteren kippevellend in Zaventem op de trein stond te wachten met mijn zonnebril nog op mijn hoofd, viel mijn loederig oog op een man compleet in winteroutfit, skilatten op zijn schouder, die de trein richting Hoge Venen nam.
Van woestijn naar 15 cm sneeuw, 't is een nogal ijskoud onthaal !! Er wachtte ons echter een heel warm welkom van vrienden en familie op het thuisfront. Thuiskomen blijft op die manier toch altijd heel fijn. Onze kat Kapitein wijkt momenteel geen cm van onze zijde, alsof hij met velcro aan ons plakt.
Bedankt aan de trouwe lezers voor de leuke comments. Het was een onvergetelijke reis.
Wie ooit hetzelfde parcours wil afleggen, kom gerust eens langs, we hebben altijd een lekker wijntje in huis !

Knuffel en dikke zoen
Cowgirl Chicken en Ranger The Wall

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Cowgirl Chicken en Ranger The Wall,
welkom terug in het koude Roeselare
Inga,

Anoniem zei

Ik weet hoe het aanvoelt , toch welkom thuis.