donderdag, november 06, 2008

Durf jij ons een opdracht + tegenprestatie te geven ?



Zaterdagmiddag vliegen we naar Obama-land. Via Washington landen we in Los Angeles. We bezoeken er de Universal Studios en rijden vervolgens door de staten California, Arizona, New Mexico, Nevada,…. Om twee weken later op te stijgen vanuit San Francisco naar Leterme-land

Los Angeles, Albuquerque, Santa Fe, Las Vegas, Grand Canyon, Death Valley, Yosemite, San Francisco … zijn mogelijke stops op de route. We zien wel …. En jullie ook want we proberen iedere dag een paar foto’s te plaatsen op de website.

Maar nu komt het. Indien je ons een opdracht wenst te geven bijv. win 1000 $ in Las Vegas, ontmoet een Hollywood-ster, eet ratelslang,…. Je kan het zo gek niet bedenken en wie weet doen we het wel en leveren we jullie het bewijs

MAAR MAAR daar moet wel een tegenprestatie tegenover staan in verhouding met de opdracht. Wil je ons iets laten doen (en we beslissen dan natuurlijk zelf of we dit zien zitten), plaats dan je voorstel in ‘comments’ met de tegenprestatie die jullie aanbieden.

Kan leuk worden voor beide partijen :-)

Laat je maar eens goed gaan

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Geraak verwikkeld in een intellectueel hoogstand gesprek met Sarah Palin :-)

mijn tegenprestatie : een verrassingsweekend

Plaats de bewijzen online en ik maak mezelf bekend

Anoniem zei

Supersize-me, goede docu en ideaal als opdracht, keuze uit Burger King, Burger King en Burger King !!! Maar ik wil het jullie kathedralen van lichamen niet aandoen, die goddelijke tempels mogen mijns inziens in de huidige vorm blijven bestaan. Stel je voor dat je eerst zeventien buiken moet optillen voor je het poesje ....
yourbodyimproverziggy
steletwelziggy

Anoniem zei

Murke en kip,

Ik had gedacht aan volgende. Zorg dat jullie lid worden van de Mile High Club ...

Helaas voorzie ik geen tegenprestatie daar ik nergens zie dat Murke en Kip zelf geen tegenprestatie doen indien ze niet slagen in een opdracht.

Disalnietemin lijkt mij dit toch een leuke uitdaging. Have Fun

Anoniem zei

Ik zal nu mijn uitdaging bekendmaken. Ze zullen nu al los angeles verlaten hebben dus zal het moeilijker worden.

kip en murke als één van jullie een filmster ontmoet, een levende wel te verstaan en je kan het bewijzen dan krijg je van mij een etentje in bistro bello

Anoniem zei

Ik zal nu mijn uitdaging bekendmaken. Ze zullen nu al los angeles verlaten hebben dus zal het moeilijker worden.

kip en murke als één van jullie een filmster ontmoet, een levende wel te verstaan en je kan het bewijzen dan krijg je van mij een etentje in bistro bello

matanza