vrijdag, april 17, 2009

Inbraak



Deze morgen kwam ik vroeg aan op het werk. Bepaalde info voor de geschreven pers moest zeker voor het weekend afgehandeld worden. De slagboom was echter kapotgeplooid en al snel bleek dat er een grote inbraak had plaatsgevonden.

We werden enkel toegelaten in de vergaderzaal en voor de rest waanden we ons op een set van Witse. We vernamen dat er veel gestolen was o.a. wagens,laptops, beamers,... Tevens werd er veel vernield. We konden niet naar ons bureau daar de laboranten en recherche hun werk deden ... dus terug naar huis en via de computer van thuis inloggen op het net om de dringendste zaken af te handelen.

Meestal zie je dit enkel op TV maar nu ook in het echt... dit is toch lichtjes beangstigend

2 opmerkingen:

LUC zei

Wees blij dat je ze niet op "heterdaad" betrapt hebt.Kon erger zijn voor jou !Mijn broer heeft dat meegemaakt en heeft vijf maand moeten herstellen van zijn letsels. In elkaar geslagen zogezegd.

Anoniem zei

Heb ik ook al meegemaakt in de apoteek waar ik vroeger gewerkt heb. Toen kwam ik ook als eerste aan. Brrrrr. Ze hadden verdorie alle Rohypnol en Mogadon gestolen... net wat ik toen nodig had om te kalmeren......

CD uit M