maandag, april 27, 2009

Asperges à la flamande & urinegeur



Vrijdag at ik heerlijke asperges à la flamande in Mechelen. Toen ik thuiskwam deed ik mijn verhaal in geuren en kleuren aan de Kip. De Kip kreeg het water in de mond en wou in het weekend absoluut asperges eten.

Zondagmorgen bij het ontbijt zei de Kip dat ze deze zondag 3 wensen had : Even door het kerkhof wandelen, ’s middags ergens in Roeselare ‘asperges à la flamande’ degusteren en de derde wens is niet voor publicatie vatbaar :-)

Zogezegd zo gedaan. We vertrokken richting Petrouska maar stopten onderweg voor een
aperitief in de St. Georges. We hadden onderweg Nonkel Sif en Thomas ontmoet en ze
vergezelden ons met veel plezier voor het aperitief in de St. Georges. Het werd een gezellige babbel en we wisselden o.a. adresjes uit voor Amsterdam.

De Kip werd lichtjes tipsy en dus trokken we naar de Petrouska alwaar de Kip een culinair orgasme kreeg van de asperges à la flamande.

Voldaan wandelden we huiswaarts via het kerkhof. Toen ik ’s avonds urineerde, rook ik dezelfde vreemde geur zoals afgelopen vrijdag na het eten van asperges in Mechelen.

Even opgezocht en dat bleek normaal. Na het eten van asperges, krijgt de urine een speciale geur. Meer info op asperge-urine

En wat zeggen we dan allemaal in koor ?

“Murke, we zijn blij dat we weer iets hebben bijgeleerd”

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Pas maar op dat kip per vergissing uw aspergeke niet opeet ;-)

LUC zei

En Direct doorslikken !

't mienwerkerke zei

alé toch één orgasme dit weekend voor kip