woensdag, april 22, 2009

Geschenk



Vandaag kreeg ik een mooi geschenk nl. 5 zeldzame bieren van de Struise Brouwers (Vleteren). De Struise Brouwers hebben al meerdere jaren enkele bieren in de Top 50 staan van de wereldranglijst Ratebeer

Ik ben bijzonder blij met de zeldzame Cuvée Delphine. Het etiket werd ontworpen door Delphine Boël.

Verder heb ik ook nog een Struise Rosse - en hiermee bedoel ik het bier -:), Een Pannepot reserva, een Black Jack Motverkar Tristess en een Struise Mikkeler

In het zonnetje met de Kip ondertussen enkele Trappisten van Westvleteren 12° gedegusteerd. We koppelden dit aan een plank met paté van Westvleteren en abdijkaas van Westvleteren .... genieten

Die 5 flesjes zal ik koesteren en slechts openen als de tijd rijp is bijv. tijdens de babyborrel van de slange-konijnen

Die trappisten zitten toch een beetje in mijn hoofd ... of is het een zonneslag :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ooit "Oerbier" geproefd? Nat en straf van de "dolle brouwers" ergens uit het Ieperse...verdomd lekker !!!