donderdag, april 23, 2009

Attack !



Met het mooie weertje besloot ik deze middag mijn broodje op te eten aan de vijver van het kasteel van Loppem.

Ik wandelde al dagdromend en had niet gezien dat er een Canadese gans aan het rusten was in het gras langs de vijver.

Toen ik de gans passeerde, stond ze rechtop, maakte ze zich groot en bracht ze een scherp, sissend geluid voort in mijn richting. Murke is geen crack inzake fauna en flora maar hij wist wel dat dit de voorbode was van een aanval (bijten of slaan met de vleugels). Ik keerde snel op mijn stappen terug en de Canadse gans begon terug aan haar middagdutje

En wat hebben we vandaag geleerd ? Wees altijd op je hoede in de nabijheid van Canadese ganzen (agressieve beestjes)

2 opmerkingen:

LUC zei

Sjanse dat het geen Canadese kalkoen was.

Anoniem zei

een vrouw op haar nest moet je nooit storen