dinsdag, maart 31, 2009

Wint Murke de lotto ?


Via Google kon je reeds bekijken hoe websites er in het verleden uitzagen. Als je dan bijv. intikte 2001 en vervolgens de URL van bijv. Humo, zag je hoe de website van Humo eruitzag in 2001.

Nu kan je ook zien hoe de websites er in de toekomst zullen uitzien via Google "Search tomorrow web today"

Je kan echter maar één dag in de toekomst kijken. Murke deed de test met de site van Lotto en tot zijn grote verbazing kreeg hij een website met daarop de lottonummers van de trekking van morgen.

Alhoewel ik er niet veel geloof aan hecht, heb ik toch mijn lottoformulier ingediend, je weet maar nooit.

Klik HIER voor de website en ga vervolgens naar GET STARTED NOW en klik op TrygDay

Je krijgt dan een nieuw scherm en tik dan in bij URL : www.lotto.be en je krijgt de cijfers voor morgen

Hopelijk kunnen we woensdagavond de champagnekurken laten knallen

2 opmerkingen:

't mienwerkerke zei

wha tof
mijn nummers 1-4-20-09-26-12 met bijkomend nr 52

en nu vingertjes kruisen

Anoniem zei

Ik doe ook mee, ik hoop alleen dat er niet teveel mensen murke lezen anders moeten we de pot delen met een grote bende

luc