vrijdag, maart 27, 2009

Win 5 x 2 etentjes

Op 30 maart start de campagne "Leven in de Brouwerij" (Kijk maandagavond naar het VTM-nieuws). Tot het einde van het jaar zal je in Vlaanderen maar vooral in West-Vlaanderen kunnen genieten van heerlijke menu's "Leven in de brouwerij", bierdegustaties, unieke verblijfsarrangementen in het kader van "Leven in de Brouwerij", evenementen,...

Dagelijks zit ik hier te likkebaarden voor mijn computerscherm bij het aanschouwen van zoveel heerlijks. Onze provincie heeft zoveel te bieden ... ik sta er nog iedere dag versteld van.

Daarom zal ik vanaf nu iedere vrijdag een tip geven voor het weekend. Ontdek eens het bourgondische West-Vlaanderen.

WIN 5 x 2 etentjes

Iedere maand tot eind 2009 loopt er een wedstrijd op West-Vlaanderen Lekker Land. Je kan er gastronomische etentjes, verblijfsarrangementen,... winnen. In een eerste wedstrijd kan je 5 gastronomische etentjes voor twee personen winnen

Wat moet je doen ?

Eén vraag oplossen en begin mei op de site kijken om te zien of je gewonnen hebt. En zoals men zegt "Wie niet waagt, blijft ......."

Speel hier mee

TIP VAN DE WEEK - HET BRUGS BEERTJE



Niet ver van de Markt van Brugge vind je het speciaal biercafé 't Brugs Beertje terug. Ze hebben een bierkaart met maar liefst 300 Belgische bieren van de fles en 5 bieren van de tap, van Achouffe tot Zennebrouwerij

Als je in Brugge bent, moet je daar zeker eens binnen springen. In het kader van "Leven in de Brouwerij" kan je één van onderstaande gerechten proeven

"Het beste van de boer en vader Abt"

Een selectie van vijf regionale kazen met een frisse salada
Mosterd van Wostyn en vers boerenbrood
prijs : 10,75 €
Ideaal met Smisje Dubbel : 3,25 €

Een schelle Brugs Beertjes Bierpaté

met een frisse salade,
frambozenbiervinaigrette en vers boerenbrood
prijs : 10,75 €
Lekker met een Smisje 'Guido Gezelle' : 3,25 €

Brugs Beertje
Kemelstraat 8
8000 Brugge
website Brugs Beertje

SMAKELIJK en een PRETTIG WEEKEND

Nog meer lekkers op West-Vlaanderen Lekker Land

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Het Brugs Beertje is inderdaad een aanradertje
dirk

Anoniem zei

Ik ga dat vanachternoene ne keer uitproberen.
Bedankt voor de tip!
Groetjes
Gezellig rond

Elsje zei

ik was daar in september. idd een aanrader. ik schreef er zelfs over!
http://tinyurl.com/c9odum

Anoniem zei

Ontdekt toen 'k op kot zat in Brugge. Thx om te laten weten waar ik toen m'n fiets achterliet :)
Bukkie