zondag, maart 29, 2009

Backstage Hotel Amsterdam



Van 21 juni tot 25 juni vertoef ik in Amsterdam. Ik kijk er echt naar uit want ik hou echt van de sfeer in Amsterdam.

Op 23 juni komen 10 AC/DC-lovers ons vervoegen om 's avonds het concert van AC/DC bij te wonen in de Arena en vervolgens het nachtleven in te duiken.

Murke kreeg de heerlijke opdracht een betaalbaar hotel te zoeken voor de varkentjes. Wel een hotel met als intromuziek Herman Brood en volledig in het teken van de muziek ... dat kan niet mislukken.

Toen ik de kamers boekte, kon je ook nog extra's bijbestellen bijv. Jack Daniels op de kamer, The Rolling Stone op de kamer maar ook ... en dit vind ik echt hilarisch

1 x air guitar rental 0 €


Daar we een gratis luchtgitaar konden bestellen, heb ik er dan ook 5 besteld :-)

website Backstagehotel

1 opmerking:

't mienwerkerke zei

joeha een nieuwe voor in Peer(zie vorig comments)