vrijdag, maart 13, 2009

Waarschuwing : Pas op aan de LIDL !!



Ik wil iedereen die boodschappen bij de Lidl doet, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen !

Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Lidl in Roeselare. Maar let op : het schijnt overal in het land te gebeuren. Het werkt als volgt : twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken. Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt. Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via de binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft seks met je. Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille steelt.

Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen.
En woensdag en vrijdag.
Zaterdag zelfs twee keer.
Donderdag kon ik helaas niet gaan

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben deze morgen gaan kijken maar de lidl was toe...blijkbaar werken de dames niet op zondag ;-)

Elsje zei

hahahahah, geweldig! dure boodschappen voor Murke deze week ;o)