woensdag, maart 18, 2009

Mag ik u kussen

en voor eens en voor altijd zijn twee nieuwe programma's op Canvas die ten huize Murke zeer gesmaakt worden

Mag ik u kussen

Dit programma wordt omschreven als een blind date voor mensen met hersenen en humor. 3 mannen dingen naar de gunsten van één vrouw. In vorige afleveringen waren de te verleiden vrouwen Maaike Cafmeyer en Kathleen Van Brempt en beiden vervulden hun taak con brio. Het taalvaardigst en grappigst bij de mannen vond ik Dimitri Leue en Frank Focketyn.

Dit programma is op maandagavond te bekijken op Canvas (herhaling op vrijdagavond). Bekijk de trailer HIER

Voor eens en voor altijd

Hier wil men nagaan of de vooroordelen wel kloppen. In de eerste aflevering waren Jo Vandeurzen en Wendy van Wanten te gast. Murke heeft echt genoten. Is Jo Vandeurzen saai ... wie is de vader van het kind van Wendy ... spreekt Wendy altijd dubbelzinnig ... (ter illustratie, klik op de figuur van de week in de linkse kolom, Wendy in de Pin Up Club)

Dit programma is op vrijdagavond te bekijken op Canvas. Bekijk de trailer HIER

En wat zijn jullie favoriete TV-programma's van het moment ?

6 opmerkingen:

the meek shall inherit the earth zei

Testbeeld vond ik vroeger wel interessant,waar is dit naar toe?
en de wereld draait door,
kan me soms nog boeien,
voor de rest ,weinig
mo ja k'zien ne zapper,da's het probleem zegt Vé.

Anoniem zei

DWDD ofkoors, steekt er mijlenver bovenuit. Zelf een discussie met een creationist van de EO kan mij daarop mateloos boeien.
Mathijs Vannieuwkerk stamt nog uit de goeie ouwe tij waarin ze een adhd'er geen pillen door zijn strot ramden om ze lam te leggen. Laat hem razen, aan 300 mph als het moet, ik volg hem !!!

enikkantrouwenstochmoeilijklaterdan8uur45wakkerblijvenziggy

Anoniem zei

oeibeetjelangezingemaaktziggy

Anoniem zei

Ik vind 'Mag Ik U Kussen' ronduit slecht, belachelijk en zeker Bart Peeters kan ik niet pruimen!! Bovendien vind ik het nog altijd verontrustend dat onze Belgische politica aan zoiets meedoen.
Geef mij maar maar 'The Office' en 'Top Gear'.

Voila, CD uit M

de bevers zei

Tsja,

"Mag ik U kussen" is waarschijnlijk meer iets voor romantische zielen :-)

Anoniem zei

Ge moet uwen romantiek zelf prepareren en niet uit den televies halen.....