donderdag, februari 14, 2008

't is ieder jaar hetzelfde


Ook deze morgen was het weer van dat. De bel ging en een roodaangelopen postbode stond voor de deur. Buiten adem zei hij : "Murke, ik was nog maar pas hersteld van mijn hernia van vorig jaar en dit jaar terug 2 zware postzakken met briefjes en geschenken voor jou, Murke".

Ik kan er ook niet aan doen maar ieder jaar krijg ik meer dan 1.000 brieven en pakjes. Al enkele pakjes en briefjes geopend en naast de vele liefdesbrieven en eetbare slipjes ook een prachtige pijp gekrijgen.

Maar ik doe hierbij een oproep aan mijn vele bewonderaars (er zaten er dit jaar zelfs een paar van mannelijke kunne bij). Gelieve niet enkel op Valentijn iets te zenden maar doe dit om het even wanneer. Dan blijft het aantal pakjes per dag beperkt tot 3 à 6 per dag en daarmee zou je mijn postbode een grote dienst bewijzen.

Mijn postbode dankt U

Geen opmerkingen: