maandag, februari 04, 2008

Krempkloot van de week




De preutestampers hebben zondag hun eerste rit gereden, zonder begeleiding van Murke. Sommige kindjes hadden hun handschoenen vergeten, het Pittems element kwam toe verkleed als tiroler ... en ze hebben 25 kms gereden in 2h10 minuten, wat een
gemiddelde snelheid :-)

Positief echter is het feit dat ze ons scorebord ingehuldigd hebben en zoals te verwachten viel is OGUH opnieuw de krempkloot van de week. Voor niet-ingewijden, een krempkloot is iemand die drinkt op andesmans kosten maar zelf bijna nooit trakteert.

Oguh, deze week heb je een weekje verlof ... misschien ergens gaan bijklussen zodat je zondag eens kan trakteren :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

AHA! Het is gelukt! Ik mag (minstens voor) één week deze benijdenswaardige titel dragen!
Hoewel... ik begrijp iets niet goed: er staat: "...zoals te verwachten...". Dat is alsof ik TELKENS "vergeet" mijn bijdrage te leveren. Ik kan de neutrale lezer dezes verzekeren dat dit een onterechte insinuatie is.
Trouwens, hoe kan je nu krempkloot zijn als je er niet was? Als iemands afwezigheid in rekening gebracht wordt, dan kennen we nóg krempkloten hee?!!!
Maar allee, 't is nen schonen titel, vind ik.
Verder tussendoor: hebben de lulletreksters ook gereden? En zo ja, nomineren zij dan ook een dergelijk iemand?
Ik vraag mij af hoe ze die benoemen....