donderdag, februari 21, 2008

In één ruk



Van Bart Chabot las ik al de 4 schitterende boeken over Herman Brood. Deze boeken zijn echte aanraders. Vlot geschreven en vol humor. Broodje Gezond, Broodje halfom, Brood en Spelen, Broodje springlevend kan ik echt aanbevelen

In de bibliotheek vond ik zijn nieuw boek terug nl. FC Dood. Even in gebladerd en het bleek hoofdzakelijk over Golden Earring te handelen.

Gisterenavond begon ik aan dit boek (250 pagina's) en ik las het in één ruk uit. Terug prachtig geschreven met de nodige humor en 3/4 van het boek handelt over zijn ervaringen met Golden Earring.

Zo kom je te weten dat tijdens één van hun 12 Amerikaanse tours Aerosmith & Kiss het voorprogramma verzorgden van Golden Earring. Lees hun prachtige ervaringen met ZZ Top. Verder veel sex, drugs en rock & roll maar ook een nuchtere kijk op de rock & roll pose.

Wil je 4 uur vermaak wel lees dan dit boek. Binnen 3 weken terug verkrijgbaar in de Roeselaarse bibliotheek.

En hebben jullie de laatste tijd nog interessante boeken gelezen ?

1 opmerking:

wallican zei

ik laat eens iets weten na de vakantie, dat is de enigste tijd van het jaar dat ik boeken lees.

vgm