maandag, januari 14, 2008

Om het maandagochtendgevoel wat te veraangenamen

In een Lagere School
"Heb je het gehoord ? Onze directeur is gestorven"
"ja, maar ik vraag me wel af wie samen met hem gestorven is"
"Hoezo, samen met hem ?"
"Nou, in de doodsbrief stond : met hem stierf één van onze bekwaamste medewerkers"

Chef tegen mienwerkerke : "Je bent deze week al voor de vierde keer te laat ! Wat concludeer je daaruit ?"
"Dat het al donderdag is"

"Compostela, waarom ben je nu pas op kantoor ?"
"Omdat je gisteren gezegd hebt dat ik de krant maar thuis moest lezen"

Zolang als mijn chef doet alsof hij mij goed betaalt, doe ik alsof ik goed werk

"We willen je wel in dienst nemen maar helaas hebben we geen werk voor jou"
"Ooh ... dat werk maakt me eigenlijk niet zo veel uit"

Koentje Spuuge tegen zijn chef : "U heeft me toch salarisverhoging beloofd als u tevreden over mij was !" "Jazeker" zegt de chef "maar hoe kan ik nu tevreden zijn over iemand die meer geld wil hebben"

's maandags voel ik me als Robinson Crusoë .... op zoek naar vrijdag

Geen opmerkingen: