vrijdag, januari 25, 2008

een blok aan mijn been

Een 10-tal dagen geleden was dit de diagnose

Fractuur subchondraal in tibiale plateau aan laterale zijde met lichte depressie en het bot oedeem rondom. ook wat botoedeem in laterale femurcondyl, mogelijk nog botcontusie. Mogelijk van elongatietrauma aan het mediale collateraal ligament

Met al die geleerde termen klinkt het erger dan het is ... alvast, dat hoop ik.

Ik heb nu 10 dagen met een groot blok aan mijn been overwinterd in de leefkuil ten huize Murke. Deze namiddag zal men dit blok verwijderen en zal men kijken in hoeverre dit euvel hersteld is. Ik hoop van harte dat ik niet langer met zo'n blok verder moet en dat ze me uitrusten met iets gemakkelijker en vooral lichter zodat ik mij kan voortbewegen.

I keep my fingers crossed

Vorige keer zat ik in de wachtkamer met onderstaande slachtoffers ... benieuwd hoe het met hen is. (niet voor gevoelige kijkers)

Geen opmerkingen: