zaterdag, januari 26, 2008

De diagnose

Gisteren om 15h00 heeft men het gips verwijderd. Er zat niet veel gevoel in mijn been, ik had moeite om mijn been te plooien en alles deed pijn.

Maar na een kwartier kwamen mijn krachten gedeeltelijk terug. Echter de pijn bleef en ook mijn knie was nog dubbeldikte

Ik had gedacht er van af te zijn met nog 3 weken opletten maar nee, het begint met nog 6 weken absoluut niet steunen op mijn linkerbeen, blijkbaar is de breuk gecompliceerder dan ik dacht.

Voetballen, gedaan voor dit seizoen
Lopen, zeker niet in de eerste 3 maanden
fietsen, zou mogelijks kunnen na 2 maanden. Dus preutestampers hou jullie maar klaar

Mijn gips is vervangen door een brace waarmee ik mijn been kan plooien. Echter mag ik niet steunen dus ben ik veroordeeld tot 6 weken lopen op krikken.

Maar ja, er zijn veel ergere dingen in 't leven

Geen opmerkingen: