zaterdag, december 22, 2007

uitspraken van het jaar

In Knack staan er ieder jaar enkele opmerkelijke, grappige uitspraken van het jaar. Hieronder enkele voorbeelden

Jan Van den Berghe : het probleem van Prins Laurent is dat hij elke week 10 horloges koopt maar nog niet weet hoe laat het is

Luc De Vos : In de muziekwereld bestaat het cliché dat drummers dommeriken zouden zijn. In mijn groep klopt dat

Noël Vaessen : Prins Laurent deelt zijn dagen in twee helften in : de ene helft ligt hij in bed en de andere in bad

Geert Lambert : Ik loop wel achter de vrouwen maar mijn conditie is niet goed genoeg

Herman De Croo : Bert Anciaux heeft al van alles gedaan, met één enkele constante : voor Bert Anciaux zorgen

Mark Eyskens : Toen ik verliefd was op mijn vrouw vroeg ik : zie je me graag ? Ja, ik zie je graag, zei ze. Ik zei : dan zijn we met twee want ik zie mij ook graag

Jacky Mathijssen
: De enige rangschikking waarin Cercle voor Club staat, is het alfabet

Geen opmerkingen: