dinsdag, december 18, 2007

KSA Beveren bestaat 75 jaar



KSA Bebo wordt dit jaar 75 jaar. Ziggy schreef hieromtrent "een comment".

KSA roept bij mij diverse herinneringen op. Wij hadden namelijk superleiders o.a. nonkel sif en Marc capelle ook de hoofdleider Marc Depla had gezag. Wij waren geen doetjes en de K in KSA was voor ons van ondergeschikt belang en totaal overbodig. Humor, goede activiteiten en vriendschapsbanden smeden was voor ons veel belangrijker.

Ik herinner mij nog goed een vergadering bij een onderpastoor. Wij stelden onze nieuwe leiders voor maar nee hoor, deze waren niet rijk genoeg en waren niet katholiek genoeg. Dus hielden we de eer aan ons zelf en namen we ontslag van die hypocriete bende. Want voor ons was het belangrijk om goede activiteiten te organiseren, de gasten vertrouwd te maken met de wereld en een hechte vriendengroep te hebben onder de leiders.

De mensen die ons opvolgden hadden geen ervaring maar werden enkel geselecteerd omwille van hun afkomst. Gelukkig is het voor enkelen van hen toch nog goed uitgedraaid.

Ben ik geïnteresseerd in 75 jaar KSA ? Neen !
Ben ik geïnteresseerd om met de oude garde nog eens een pint te drinken en oude herinneringen op te halen ? JA
Heb ik mijn adres opgegeven op hun website ? JA

Ben je ook oud-leider, ga dan naar de site van KSA BEBO en als je dit wenst, laat dan je adres achter

Geen opmerkingen: