donderdag, oktober 26, 2006

versprekingen

De laatste tijd zijn er bij de Bevers nogal wat versprekingen. In de laatste dagen waren volgende versprekingen aan de orde van de dag

Ja, dat is een aangeboren nonkel. Voor mijn tante is die nonkel een goed toetsenbord. Als het regent neemt mijn nonkel een paddestoel. Gisteren was mijn nonkel een beetje triestig want er zat een klink in de kabel.

En er werd bedoeld

Ja, dat is een aangetrouwde nonkel. Voor mijn tante is die nonkel een goed klankbord. Als het regent neemt mijn nonkel een paraplu. Gisteren was mijn nonkel een beetje triestig want er zat een kink in de kabel

Een mens zou op de duur door het bos de bomen niet meer zien ... of is het door de bomen het bos niet meer zien :-)

Indien je nog versprekingen herinnert uit het verleden, plaats ze maar in "comments"

Geen opmerkingen: