vrijdag, mei 27, 2005

windstilte

na een periode van windstilte op Murkes weblog kun je vanaf heden terug de avonturen van Murke volgen. De laatste weken waren uitermate hectisch en veel te weinig slaap resulteerden in concentratieproblemen bij Murke. Gelukkig is Murke nu volledig uitgerust. De komende weken houdt Murke zich nog bezig met rekeningen, facturen, betalingen, belastingen,.... m.a.w. de hele administratieve rompslomp die Schwung met zich meebrengt en dat is nogal een pak. Daarnaast heeft Murke zich voorgenomen om iedere dag een beetje sport te doen zodat ik op 13 juli in min of meer goede conditie naar de USA kan vertrekken

Daarnaast zal ik nu ook meer tijd hebben om enkele vrienden / vriendinnen te bezoeken want de laatste maanden was daar geen tijd voor (shame on me). De wegen leiden naar Gent, Antwerpen, Brussel en ik ga zeker binnenkort eens terug naar Lille om bij Nathalie een 'bateau ivre' te drinken.

In juni zal ik ook enkele festivals / concerten aandoen o.a.

Arrow Classic Rock (o.v.)
Styx, AB Brussel
Graspop
Rock Werchter
.....

En vanzelfsprekend kan je het relaas van mijn belevenissen lezen op mijn weblog

1 opmerking:

Anoniem zei

Matanza,
ziet nu al uit naar een bezoekje aan Rijsel.
Hopelijk zijn we geen dag te laat voor Natalie.
e goe weekend