dinsdag, mei 10, 2005

interviews

De laatste tijd heb ik al verschillende interviews moeten ondergaan en ik doe dit absoluut niet graag.

Gisteren kwam er een mooie, jonge journaliste mij thuis interviewen voor De Weekbode. Het betrof hier een serie "30-ers, 40-ers, wat vinden ze van hun stad". Wel, ik denk dat het een nogal negatief interview zal zijn. A.s. donderdag kan je dit lezen

Want toen ze me vroeg wat vind je mooi aan Roeselare moest ik diep nadenken en kon ik niets anders zeggen dan : "niks". Want je moet al een echte chauvinist zijn om Roeselare een mooie stad te vinden.

Zaterdag nog een Schwung-interview bij Martin de Jonghe op Mango en nog eentje op Radio 2 en dan mag het ophouden. Er zijn belangrijkere zaken in het leven.

Jezus, ik beklaag het mienwerkerke als hij BV wordt want talrijke interviews zullen hem te beurt vallen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het mienwerkerke alias: "den halve frank" is reeds aangesproken door kunstkring t'palletje als model voor hun volgend project.
Beelden uit het verleden.

Anoniem zei

Ben al zwaar aan het trainen.
Kan al een zin zeggen zonder TETTEN erin.
De klinkers gaan ook al vlot
de A van André
de E van Erika
de I van Inderdaad
de ....
Nu nog wat BLOKKEN en 'k zit op een skoon eiland met een paar blonde vampen.
kan dan een jaar gratis leven.

't mienwerkerke