zaterdag, januari 02, 2010

Oudejaarsavond

Wel wel, 't was me het feestje wel op Oudejaarsavond. Van 19h00 tot 05h00 werd er lekker gegeten, heerlijk en veel gedronken ten huize Murke en Kip.

Er was een echte "Battle of the Sexes" en de mannen moesten het onderspit delven. Maar de spanning zat er in tot het einde.

Toen ik vroeg wat de snelheid was van het zaad tijdens de ejaculatie (40, 60 ,80 of 100 km/h) antwoordde Lieve prompt : 'minstens 100 km/h'. Toen ik Ollie iets voor
5h zag buitenwaggelen, betwijfel ik sterk of zijn zaad die nacht nog "Usain Bolt'-achtige snelheden aangenomen heeft :-)

Ik geef jullie nog graag eens de vragen mee van de anagrammen-ronde. De antwoorden vind je in 'comments'. Er zitten wel enkele lokale helden tussen :-)

voorbeeld : Deze NOTENBOOM doet menig vrouwenhartje sneller kloppen ? (antwoord : TOM BOONEN)

1. Deze persoon kijkt graag naar PIRATENFILMS ?
2. Deze BARD VERWEET Leterme dat hij loog ?
3. Deze kinky persoon FUCKT rare TYPEN in zijn VERANDA ?
4. Ooit haalde ze mijn KAANTJE uit mijn RITS en 9 maanden later had ze prijs ?
5. Hij en zijn vrouw PIJPTEN een KEU en ja sindsdien heeft hij soms een klein spraakprobleem ?
6. Ik luisterde naar zijn muziek en heb NU DIARREE ?
7. Deze ESCALERENDE HYENA verandert soms van kleur als een Kameleon ?

Een meer poëtische kijk op Oudejaarsavond vind je op Elsbabbel

Tot slot wens ik iedereen een gezond 2010 toe met veel leute ... en voor de mannen nu en dan een preute :-)

2 opmerkingen:

de bevers zei

antwoorden anagrammenronde

1. Filip Martens
2. Bart Dewever
3. Francky Vandeputte
4. Katja Retsin
5. Pietje Punk
6. Andre Rieu
7. Nancy D'haeseleere

LUC zei

't was nog aan 30 km per uur ! Maar genoten van alles en geen kater !