maandag, januari 11, 2010

Het Monster van Florence



In mijn portefeuille zit er een papiertje met daarop boekentips die ik nu en dan krijg. Vorig jaar kreeg ik van een accountant de tip om zeker eens “Het monster van Florence” te lezen. Een waargebeurd verhaal waarop zelfs de film Hannibal (met Anthony Hopkins) gedeeltelijk geïnspireerd is.

Dit weekend was ik volledig in de ban van “Het monster van Florence”.

Ik dank de accountant voor de tip en kan jullie ook het boek aanbevelen tenminste als je niet schrikt van afgesneden borsten en uitgesneden vagina’s

Voor meer info KLIK HIER

3 opmerkingen:

LUC zei

mmmmh , heb deze in mijn handen gehad , zo te zien spijtig dat ollie hem toen niet meegenomen heeft. staat nu op zijn lijst. volgt ge trail and retribution ? 't Was ook gene normale zulle !

de bevers zei

er staan al 4 afleveringen van "Trial & Retribution" op de schijf van mijn digicorder. Is één van mijn lievelingsseries.

Ideaal voor een koude winteravond met een glaasje wijn, brokje kaas en een pijpje

Anoniem zei

M'n lijstje is bij deze ook aangevuld.Bukkie