woensdag, mei 12, 2010

Het bordspel Opera

Afgelopen weekend brachten we door ten Huize CD en Dames in Mortsel. Het werd een supergezellig samenzijn. In de namiddag tajines kopen in Borgerhout en nadien een paar bollekes nuttigen op het terras van De Duifkens (aan de Bourla)

's Avonds hebben we dan uiterst heerlijk gegeten o.a. King Crab, arroz marisco (portugese variant van Paella), lopende chocolade met vodka. Dit alles gelardeerd met Picon, cava, witte wijn, limoncella,....

Dus een frisse wandeling zondagmorgen op de rommelmarkt op het dageraadplein deed wonderen. Aan een standje kocht ik dit splinternieuwe spel OPERA aan een spotprijs. Dit weekend zal ik mee eens in dit spel verdiepen



Tot slot dank ik CD uit M. & Dames hartelijk voor het gezellig weekend en, hou 4 en 5 september vrij want dan gaan we naar de grootste rommelmarkt van Europa nl. de braderie de Lille

1 opmerking:

Anoniem zei

Ben eens benieuwd naar de moeilijkheidsgraad van dit nieuwe spel. Voor mij persoonlijk zou ik eerst een volledige opkuis, lees zuivering van mijn grijze massa nodig hebben voor ik er enigszins zou kunnen aan beginnen.
4 en 5 sept. staan in ieder geval al genoteerd. Of ik de 'Dames' meekrijg is nog een grote vraag.

Dikke kus van Uma (die zelfs haar koffertje meegesleurd heeft naar de rommelmarkt, naar bed en dit weekend naar de ardennen)

CD uit M