maandag, april 19, 2010

The world is full of shit



Ik hou van kunst. Ik hou vooral van vakwerk en voor mij moet kunst vooral kunde zijn. De cloaca, de gandaham aan de zuilen in Gent van Fabre,... dat kan mij absoluut niet boeien. Delvoye en Fabre zijn in mijn ogen vooral zakenmensen die hun visie op kunst verwarren met een verkoopspraatje.

Ik kijk ook graag naar de Canvascollectie en ik schoot gisteren in een lachbui als een gekend persoon uit Roeselare zijn kunstwerk voorstelde. Hopelijk was dit bedoeld om te lachen en maakte het geheel onderdeel uit van een weddenschap "ik kom op TV met mijn stront". Indien dit ernstig bedoeld was .... psychiaters kunnen de dag van vandaag wonderen doen :-)

Meer info over het 'so called' kunstwerk, vind je HIER

1 opmerking:

Suske. zei

zot zijn doet geen zeer, maar ik heb daar soms toch mijn twijfels over.