woensdag, april 21, 2010

Preutestampersbal niet in gevaar door aswolk !!!



Zaterdag 24 april vindt de 2de editie plaats van het Preutestampersbal. Een Bal Populaire met nu en dan een slow en een bamba en 5 internationale TOP DJ's.

Plaats van het gebeuren : zaal van café 't Dorp, schoolstraat te Roeselare (Beveren)

Aswolk

DJ Sjonnie van de Jordaan komt vanuit Amsterdam met zijn roze cadillac. DJ Moustafa kon niet opstijgen in Marokko maar, via bemiddeling van de blonde van 't reisbureau, is er gezorgd voor een alternatief vervoermiddel en volgens de laatste berichten is Moustafa op zijn kameel gesignaleerd in de buurt van Bordeaux. Dus dat komt goed

Murke schenkt 5 tickets weg

De inkom bedraagt slechts 5 € maar Murke is in een gulle bui en de eerste 5 personen die me mailen of hun naam in 'comments' plaatsen, krijgen een gratis ticket (inclusief een gratis consumptie). Jullie tickets zullen klaarliggen aan de kassa.

Voor wat sfeerbeelden van vorig jaar en meer info over het bal, bekijk bovenstaand filmpje

U KOMT TOCH OOK

P.S. Ik ben ook de manager van de gay DJ 'Sjonnie van de Jordaan'. Indien jullie verzoeknummers hebben voor Sjonnie, laat ze maar weten in 'comments'. Ik bezorg ze dan aan Sjonnie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

manmanman
we're all hippies !!!!
ooit een lied waar zelf fluppe Martens op danste


menwithoutheadziggy

Anoniem zei

mijn beste 'sjonnie,

graag had ik het nummer "Manuela" van Jacques Herb teruggehoord, en indien mogelijk "als je inlegkruisje maar goed zit" van vader Abraham.

Dank uwel hoor

Moustafa ergens tss Bordeaux en Parijs, amaai mien gat doe zeer