vrijdag, april 09, 2010

Paris - Roubaix of ... een vat ?




Een louche figuur met een puist op zijn neus benaderde me gisterenavond en zei met zware stem : "Murke, plaats dit briefje morgen op je blog of je zal wat meemaken !!!!"
Uiteraard doe ik dit dan ook en toen ik dit briefje las (zoek de dt-fout !), was ik enigszins verwonderd want ik dacht dat Frits pas op z'n 40ste Paris-Roubaix zou rijden. Maar nee, dit weekend dendert hij al over de kasseien.

Fritske, kun je ons laten weten wanneer je passeert op de 'Carrefour de l'Arbre' zodat we je massaal kunnen toejuichen of .......... wanneer er een gratis vat is in "De Preute" :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ga zondag Parijs - Roubaix volledig uitkijken op mijn televisie...ook knap lastig...

Anoniem zei

dit briefje is voor heel wat interpretatie vatbaar. het hoeft dus niet persé met de fiets te zijn. ook niet dat de volledige afstand in één dag moeten gereden worden. en er is tijd tot en met 31 december.
Doomtje, let maar op dat je zelf geen vat mag geven.

de bevers zei

Inderdaad anoniem,

Indien Frits met de wagen/trein rijdt van Parijs naar Roubaix en me een filmpje bezorgt dat ik op mijn blog kan plaatsen dan .... zal Matanza al een heel goede advocaat onder handen moeten nemen om zijn vat niet te geven.

Wordt ongetwijfeld vervolgd :-)