vrijdag, april 16, 2010

87,7

- mijn schoolrapport bij meester Hugo ?
- mijn lichaamstemperatuur in graden Fahrenheit ?

NEEN dit is mijn gewicht deze morgen

Na een halfjaar uiterst bourgondisch leven er even lichtjes de rem op plaatsen zodat ik deze zomer op een ideaal gewicht van 81 à 82 kg strand. Hoe zal ik dat doen :

- 4 x per week een beetje sport doen
- Nu en dan een Westvleteren 12 (350 kcal) vervangen door een glas witte wijn (110 kcal)
- een beetje meer fruit eten. Kipje, maak jij nu een dan een fruitslaatje ?
- Na het minivoetbal om 23h00 't sjampetterke verlaten ipv na middernacht
- en bovenal nieuwe vrienden zoeken die minder vaak op café zitten :-)

Hebben jullie nog suggesties (serieus of grappig) om geleidelijk aan enkele kilootjes te verliezen. Laat maar weten in 'comments'

8 opmerkingen:

Anoniem zei

een tip voor Murke,
wekelijks de volledige kamasutra doorlopen,
dan kan je alles blijven verder doen zoals nu,
met uitzondering "nieuwe vrienden" die zal je dan vinden in de "Acanthus"

wallican zei

meer sporten met kipje...

Elsbabbel zei

schat toch,

ik weet niet wat ik lees
is er een UFO gepasseerd ?

kip

Anoniem zei

Ge kunt ook beginnen groeien tot 1,88 m, da zit ge terug op uw gewicht ;-)

Anoniem zei

tijdens een kwis alle vragen beantwoorden ipv de bar leeg te drinken
(dat is mijn job)

Wim

the meek shall inherit the earth zei

Murke , sonja kimpen laten overkomen , haar opsluiten bij Kip en tegen da ge terug thuis komt zal Kip u wel alles leren over de gezonde levenswandel ,
en vooral blijven ademen , een wat de lijn betreft een dikke streep is wok een lijn.

de bevers zei

Redel,

je hebt me moed ingesproken. Ik zal in de toekomst de oneliner "een dikke streep is wok een lijn" goed gebruiken :-)

Suske. zei

vele rond sterrebus lopen tussen de jonge meiskes die toch veel rapper zijn dan jij.