maandag, april 26, 2010

Een heerlijke zondag



Omstreeks 8 uur werd ik wakker met een klein klopgeestje aan de linkerkant van mijn schedel. Even mijn vriend aspirine geconsulteerd en ik voelde me weer kiplekker.

Omstreeks 9h30 vertrokken we richting Lille, meer bepaald Wazemmes. Iedere zondag is er daar een gigantische markt waar alle geuren en kleuren je overweldigen. We houden ervan om daar rond te lopen, even te rusten op een terrasje met een lekkere picon/vin blanc. 't Is slechts een halfuurtje rijden van Roeselare maar je voelt je echt op reis. Meer info vind je hier

En als je er dan bent, kunnen we je het restaurant "Aux Bretons" aanbevelen. Heerlijke grootmoederskeuken en voor een driegangemenu inclusief wijn betaal je slechts 30 € pp. Meer info vind je hier

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jamaar Murke,

zo gaan de kilo's er niet af gaan zunne. Ge zijt niet goed bezig hé!

CD uit M

de bevers zei

CD uit M,

Ik verwacht op 8 mei een 'weight watchers' - super light menu begeleid met uitsluitend plat water :-)