zondag, oktober 18, 2009

TV avond : l'auberge espagnole & Meneer Doktoor

Een leefkuil vol kaarsjes. Op de salontafel twee glazen wijn, kaas rijkelijk bestrooid met Maaslandse kruiden. Tussen ons, de eigenzinnige kat Kapitein

L'auberge espagnole had ik al ruime tijd geleden opgenomen. Samen gekeken, genoten, gelachen met deze prachtige film.



Na het lezen van het artikel in Humo was ik benieuwd naar de reeks op Canvas 'Meneer Doktoor', een 9-delige serie die het leven van de dokters via vertellingen weergeeft. Wel, ik heb er ongelooflijk van genoten en ook hier weer veel gelachen. Volgende week zaterdag, kijk ik opnieuw.

Heb je het niet gezien, hier een mooi fragment ivm luizen, klik HIER

3 opmerkingen:

Suske. zei

ik vond die Doktoors schitterend. Toeval dat het bijna allemaal westvlamingen zijn ?
Volgende week kijk ik zeker weer.

wallican zei

ik had al veel fragmenten uit het boek gelezen en wou dit zeker niet missen. geestig om die mannen hun verhaal te horen vertellen zonder veel gezever.

vgm

Anoniem zei

Daarnet gekeken naar l'auberge Esp..
idd. prachtige film, bedankt voor de tip.