vrijdag, oktober 16, 2009

Lekker Lui Weekend

Laat het maar waaien, laat het maar regenen … Murke komt dit weekend zijn huis niet uit. Vanavond nog de nodige inkopen doen en dan trekt Murke zich
een weekend terug in zijn huisje. Dit weekend moet niks maar mag veel. Onderstaande activiteiten staan mogelijks op het programma

- één of meerdere films bekijken
- Lekker koken, zaterdag hutsepot met zeewolf (gerecht van Geert Van Hecke)
- Genieten van een Westvleteren 12 en/of een La Trappe
- Me laten meeslepen door een goed boek
- Zaterdagavond kijken naar Vlaanderen Vakantieland waar ‘Jong Keukengeweld’ aan bod
komt.
- Een goede fles wijn kraken
- Spelen met de Kip
- Verderwerken aan de audiovisuele quiz van de Bevers. Momenteel reeds voor 1/3
af. De quiz zal in het voorjaar van 2010 plaatsvinden
- de weekendeditie van De Standaard lezen
- Gezelschapsspel spelen
- Luieren en lang uitslapen

En hebben jullie speciale plannen dit weekend ?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, ik moet tegen woensdagavond nog een nieuw plekske zien te vinden om mijn twee witte zakskes afval te dumpen....

CD uit M

Anoniem zei

Zou me volledig in uw weekendplanning kunnen vinden...

Suske. zei

Behalve boodschappen doen, de garage uitmesten en de kattenbak verversen ga ik mij opsluiten in de living en mediteren over de zin en onzin van veel en hard werken.

de bevers zei

CD uit M,

ik trek mijn opmerking in wat 'vrouwen en humor' betreft. Goed gelachen met de witte zakskes :-)

Anoniem zei

Zaterdagavond om 23u30 nacht van de popmuziek ned3 http://www.nps.nl/nps/nachtvandepopmuziek/ Groetjes Wim