donderdag, oktober 15, 2009

Bericht aan onze sluikstorter

Beste Sluikstorter,

Reeds voor de tweede maal heb je ons vereerd met een bezoekje. Als we woensdagavond onze vuilniszakken buiten zetten, kom jij in de loop van de nacht langs om er twee kleine, witte supermarktzakjes met vuilnis bij te zetten.

Uiteraard neemt de vuilnisophaaldienst dit niet mee en mag ik dit ’s morgens in
onze vuilnisbak deponeren.

Daarom beste sluikstorter, indien je onbemiddeld bent en niet in staat om een
groene vuilniszak te kopen, bel dan eens aan en we zullen met plezier wekelijks je twee kleine zakjes in onze groene vuilniszak stoppen.

Ben je echter bemiddeld en ofwel een vrek of gewoonweg een klootzak, bel dan ook eens aan en je krijgt van mij ……

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Sluikstorters zijn een "echte" pest en uit ervaring (ik werk nl. in de afvalsector) weet ik dat het "zeer "uitzonderlijk slechts over "echt" hulpbehoevenden gaat.
Meestal gierige wrekken die geen afvalzakken "willen" kopen. Marginalen die liever hun afval voor iemands anders deur deponeren...als ze het maar kwijt zijn...Daarna als ze een boete krijgen komen ze met allerlei "drogredenen" af om toch maar niet te hoeven betalen...

Anoniem zei

Sjanse daje niet in Antwerpen weunt! 't Is ier één groot stort!!!
En de meesten doen het vuil zelfs niet in kleine zakskes maar smitn ut geweune up de grond...

CD uit M

de bevers zei

CD uit M,

Je spreekt al perfect Antwerps :-)

LUC zei

Moet eens naast studio's wonen , altijd prijs ! 't mooie gangske voor ons thuis is een hoop vuilniszakjes ! Er lag zefs verleden week het plaaster van iemand die zijn been had gebroken , walgelijk!

Anoniem zei

Zeg Murke, dat was geen antwaarps! Ik had nu eens mijn best gedaan om in het westvlaams te antwoorden! Alé zeg..... Voortaan gebruik ik enkel en alleen nog Algemeen Nederland. (zonder beschaafd natuurlijk).

CD uit M

de bevers zei

CD uit M,

Heb je soms je haar geblondeerd ? Kijk naar :-) na Antwerps.

Vrouwen en humor het wordt nooit een goed huwelijk

Anoniem zei

Murke
Dagelijks fiets ik door het Geitepark. En heel vaak kom ik daar meneerkes en madammekes tegen, meestal van een gezegende leeftijd, die met hun zakje dagelijkse afval rondwandelen tot ze onbemerkt dat zakske kunnen deponeren in een vuilbak. Wat me ook opvalt is dat die mensen altijd heel schoon gekleed zijn, en dat ze hoogst waarschijnlijk ook nog in een sjiek appartement wonen aan de rand van het park...Dus onbemiddeld gaan die ook wel niet zijn.
Groetjes
Gezellig Rond

Anoniem zei

Murke,

om :-) te kunnen lezen moet ik mijn hoofd een kwartslag draaien en valt mijn geblondeerde bles voor mijn ogen zodang dat ik dat niet kan zien. Maar dat is een te moeilijke uitleg zeker voor een man..........

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Suske. zei

als zulke personen betrapt worden is de boete niet mals. Toch doen die gasten liever voort met dumpen dan een pakske vuilniszakken te kopen. Rare gasten die sluikstorters.