maandag, november 26, 2007

Limewire en muziekquiz

Voor mijn eigen quiz die volgende week plaats vindt en waarvoor nu reeds 50 teams ingeschreven zijn (zie website Bevers, was ik nog op zoek naar enkele audiofragmenten.

Vroeger had ik Kazaa maar dat heb ik van mijn computer gesmeten daar er veel vuiligheid binnenkwam via Kazaa. Redel raadde mij Limewire aan en hij verzekerde mij dat er minder troep binnenkomt.

Ik heb LIMEWIRE gratis gedownload en er mee werken is een plezier.

Ik zal mij daar een beetje moeten in verdiepen want 't was gisteren genen vetten in de muziekquiz van de St. Georges. Zoals veelal in muziekquizzen werd de classic rock, hardrock en heavy metal vergeten. Maar wij hebben ons goed geamuseerd met ons team en ik zal het nog lang moeten aanhoren dat ik de intro herkende van Petra "laat me gaan".

Vanavond is er de nog jaarlijkse quiz in de Irish Tunes. En dit is altijd een uiterst gezellig quiz, gemaakt door Bob en DJ Jozef.

Maar om het maandagochtendgevoel wat te veraangenamen, kan je genieten van de superplaat van Petra "Laat je gaan" Play it Loud !! :-)

Geen opmerkingen: