dinsdag, november 13, 2007

Ken je de sixties ?



De sixties en de seventies vond ik interessante muziekperiodes. Jammer genoeg situeerde mijn tienerleven zich in de eighties (de brol decade). Gelukkig was ik geïnteresseerd in het verleden en stond mijn platenkast vol met platen uit deze periode. Verder kopieerde ik er op los dmv cassettes. Voor de iets jongere lezer, een cassette is een middeleeuwse variant van downloaden :)

Wil je even jouw kennis van the sixties testen, dat kan op onderstaande quiz. Ik behaalde een respectvolle 8 op 10. Maar jullie kunnen absoluut beter

Test hier je kennis van the sixties

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had er ook 8 juist: ik wist niet waaraan Paul zogezegd overleed en ik wist ook niet wie hun eerste LP toen maakte.

Anoniem zei

Oguh jongen ,

The Piper at the gates of Dawn van Pink Floyd werd er opgenomen een van hun beste.
Vraagje voor Murke en de anderen; op Sgt.Pepper en Abbey road van de Beatles staan er telkens twee aanwijzingen dar Paul Mc Cartney zou dood zijn ! Welke ? als u goesting hebt natuurlijk.