zondag, november 11, 2007

Eventjes paniek



Gisteren had mijn monitor van mijn computer rare kuren. Plots vreemde geluiden, allerhande rare zaken op mijn scherm die er niet dienden op te komen, het deed me denken aan een versnelde versie van de video van "The Ring". Dit ging gepaard met een sissend geluid, rookontwikkeling boven de monitor en veel geknetter.

In een paniekreactie trok ik alle stekkers uit en het enige wat restte was een geur van brand. Onmiddellijk koppelde ik mijn monitor los en morgen belandt hij in het containerpark.

Mijn monitor was nog een loodzwaar, voorhistorisch model maar van uitstekende kwaliteit. En zolang iets werkt bij mij weiger ik te vernieuwen. De laatste nieuwtjes en hypes zijn niet aan mij besteed. Zo is ons televisietoestel nog altijd een breedbeeld maar dan met een bak erachter om U tegen te zeggen. Een plasma of LCD scherm zou mooi zijn maar dat komt bij ons niet binnen zolang onze huidige televisie de pijp niet aan Maarten geeft. Idem dito voor GSM,.... ik heb nog altijd een eenvoudige GSM waarmee je kan bellen en ... jammer genoeg ... waarmee sommigen je in het midden van de nacht kunnen wekken. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om een nieuw flashy toestel aan te schaffen

Maar nu zat ik zonder computerscherm. Even broertje gebeld en hij had nog een uitstekend flatscreen ten optelle en voor 100 € kan ik weer weg tot hopelijk 2020

Geen opmerkingen: