donderdag, september 20, 2007

Een uitermate mooi geschenk

In augustus kreeg ik voor mijn verjaardag een uiterst origineel geschenk. Ik kreeg namelijk een Bongo-cadeaubon voor een kasteelweekend.

Wat is Bongo ?

Bongo is een organisatie die tal van interessante zaken aanbiedt o.a. kasteelweekend, charmeweekend, droomweekend, ballonvaart, .....
Bekijk even hun website en je vindt er tal van mooie ideeën om een origineel geschenk te geven

Bekijk hier de site van Bongo

Ik heb ondertussen mijn keuze gemaakt en in het najaar van 2007 of in het voorjaar van 2008 vertoef ik één nacht in Château de Tilques (FR), inclusief ontbijt en een viergangendiner.

Bekijk hier Château de Tilques


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi, ik ben er geweest en ik moet zeggen, absoluut GEEN aanrader, vuile kamers, eten heel matig, drank perperduur (zelfs voor Franse normen). Overal eende-stro.. (zie de eendjes op de foto's). Ik ben er zeker van dat Bongo beter dan dit te bieden heeft. Kurt.

Suske. zei

alvast bedankt voor de tip Murke.
Ik zal Bongo bij mijn links zetten.
komt zeker nog van pas.

Francky.