woensdag, september 19, 2007

Alles is verteerd

Afgelopen zaterdag waren we uitgenodigd op de match RSC Anderlecht - Zulte Waregem. Coca Cola had ons een parkingticket toegestuurd zodat we naast het stadion konden parkeren.

Om 17h45 zaten Kort Vingerke, Elsbabbel, 't Mienwerkerke en Murke aan onze tafel in St. Guidon. Het werd twee uur overheerlijk smullen en drinken. Iedereen at veel te veel, maar ja ... het moest maar niet zo lekker zijn

Om 20h00 namen we plaats in de business seats en bekeken de match. Niet iedereen in ons gezelschap verstond het spel volledig want ze waren al 5 minuten bezig toen Elsbabbel zei : "Wanneer zullen ze beginnen ?" (als dit geen aanzet is voor Brugge supporters om een comment te plaatsen, weet ik het niet meer :-) )

De eerste helft stelde niet veel voor maar de tweede helft was mooi om te zien. Lijnrechter was onze dorpsgenoot Beenhouwer Bart (alias BB). In de Lagere School was dit een fervente supporter van Standaard en .... dat was er aan te zien, hij zwaaide tweemaal verkeerdelijk buitenspel waardoor bijv. een doelpunt van Boussouffa onterecht afgekeurd werd ... misschien moeten we BB eens voorstellen aan Van Rompuy (de verkenner :-) ) om het communautair geruzie op te lossen.

's avonds na de match bereikte ik volgevreten mijn bed. Ik zei tot mijn kamergenote dat ik mij voelde als een leeuw die een antilope opgegeten had. Ze antwoordde gevat : "Maar je ziet er meer uit als een potvis" tja ...

Geen opmerkingen: