vrijdag, september 21, 2007

Een avondje lachen

recept

- Je bezoekt de Roeselaarse bibliotheek (de audiovisuele afdeling)
- Je bekijkt het zeer ruime aanbod, een echte aanrader
- Je huurt drie DVD's, kostprijs 3,75 €
- twee DVD's van Not The Nine O Clock News met o.a. Rowan Atkinson en Mel Smith
- één DVD van de theatershow van Hans Liberg "Tatatata"
- kaarsjes aansteken
- glaasje wijn
- stukje pizza (spinazie)
- lachen, lachen,....
- 's morgens kaakmassage

Hieronder twee fragmenten nl. één sketch uit Not The Nine O Clock News en een stukje uit Hans Libergs "Tatatata" (wat een virtuoos)

Misschien een ideetje voor 't weekend



5 opmerkingen:

Anoniem zei

allemaal goed en wel maar kent er iemand een plaatske waar ik goedkoop een 'boy' of een andere oostblokker voor een redelijk prijske uit de rekken kan halen, die de pizza in de oven steekt, het flesje wijn opentrekt, het DVD-menu bedient, met een veertje de kittels van mijn voeten opzoekt, ... Ik veronderstel immers dat dit nu eens een avond is waarbij je dit niet allemaal van je vrouw kan verwachten ! of ben ik te soft ?

Anoniem zei

voor alle duidelijkheid,
die kaars wil ik wel zelf bedienen

Anoniem zei

en trouwens geen pizza met spinazie zonder olijfje :-)))))

Anoniem zei

Men kan altijd Mohamed van UPS bellen. Hierbij zijn nr 0486/92.72.35

Anoniem zei

Had ik een neger of een fundamentalist gevraagd, ik had het in mijn bericht geschreven !