zondag, maart 27, 2005

Met de mond vol tanden

Zondagmorgen 04h30

Murke is tevreden thuisgekomen en bij een kopje koffie bekijkt hij even de Ché (speciale editie maart). En dit is gewoonweg fantastisch. Murke wist wel dat Elzebubbel tot veel in staat was maar dit overtreft werkelijk alles.

We hadden weet van een verborgen agenda maar toen ze de 'Ché' voorstelde, stonden we toch een aantal seconden met onze mond vol tanden. En dit op zich is al een hele prestatie maar 't was van genot dat we met onze mond vol tanden stonden. Elzebubbel had ons op een fantastische manier 'bij ons pietje' gehad. En vanzelfsprekend mocht ze dan ook toetreden tot onze selecte club.

Persoonlijk heb ik al dikwijls genoten van de taalvaardigheid van Elzebubbel en soms meten we, emailgewijs, onze krachten wel eens op het taalvlak. Haar "40 dingen die U nog niet wist" vind ik uitermate mooi en eerlijk.

Ik wens haar en de familie dan ook het allerbeste toe en hopelijk kunnen we met ons allen dan ook haar 80ste verjaardag vieren en haar eindelijk die piercing bezorgen.

Thanks Stef & Els en Thomas (voor de té vele pintjes)

P.S. 1 Na het dansen op Led Zeppelin, Deep Purple, AC/DC, Motörhead kwam ik tot de vaststelling dat mijn fysiek dringend moet verbeteren met het oog op de hitte in "Death Valley". Dus bij deze beoefent Murke, vanaf morgen, minstens 1/2 uur sport per dag, rookt hij tot 13 juli niets meer en drinkt hij tot 13 juli enkel nog water, fruitsap of koffie.
P.S. 2 Hieronder vind je een aantal foto's terug

1 opmerking:

Anoniem zei

We gaan contact moeten zoeken met Werbrouck want Murke is aan 't sterven