donderdag, maart 31, 2005

Hoe moet Murke hierop reageren?


Ik stel mezelf even voor: mijn naam is ....................,22 jaar,
en ik woon in Neerijse (tussen Overijse en Leuven). Zelf ben ik
misschien wel geboren in Vlaams-Brabant maar mijn roots liggen wat
verspreid over België. Mijn vader is namelijk van Oost-Vlaanderen, mijn
moeder van Limburg.
Zondag 20 maart ben ik geselecteerd tot de 20 finalisten van Miss
Belgian Beauty 2006 (organisatie Animô).

Zelf ben ik voornamelijk bezig met dans, ik heb mijn CV bijgevoegd
zodat u kan weten wat ik allemaal reeds heb gedaan. Kort samengevat:
Kate Ryan, Ian Van Dahl videoclip, Het Swingpaleis, Lash choreografe & vaste danseres & videoclips, TSQ in het verleden, ZOmerhit 2004 Radio
2, Miss Dahlia 2004,...

Voor Miss Belgian Beauty moeten we gedurende 7 maanden hard werken en
zo veel mogelijk promotie maken. De promotiemap die we dan afgeven
vormt een deel van de verkiezing en hierop krijgen we een beoordeling.
Maar dankzij al die evenementen en dergelijke kan er ook een hoog
totaalpunt worden bekomen door stemming (televoting). Belangrijk detail
hierbij is dat de stemmers zelf kans maken op een reis naar Egypte.

IK zou het een hele eer vinden om op uw evenement ( op 21 mei) mezelf
te kunnen promoten. De namen zeggen al meer dan genoeg over de
kwaliteit van het 'concert'. Groepen zoals Europe en The Scorpions
behoren tot de top!
Natuurlijk kan deze promotie niet zonder toestemming van de
organisatie! Ik zou u dus willen vragen of u me aub deze kans wil geven.
Ik zou mezelf moeten kunnen kenbaar maken voor het publiek (lang moet
dit dus zeker niet duren) en beeldmateriaal verzamelen. Ik zou daarom
graag beeldmateriaal willen verzamelen (videocamera en fototoestel).


Ziet u dit zitten en wilt u me verder helpen? Dan hoop ik binnenkort
iets van jullie te horen (mail of telefoon).
Posted by Hello

5 opmerkingen:

Anoniem zei

't ziet er een skoon keun uit. Ik zou ze eens uitnodigen bij een vergadering van the naughty 40 club

Anoniem zei

ze kan gerust meehelpen op het podium, dan kan iederen haar goed zien en is ze in goede handen

de bevers zei

Zou die laatste "anonymous" B.O.L. kunnen zijn ?

de bevers zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

If you would like to obtain a good deal from this article then you have to
apply these methods to your won webpage.
My weblog - latest epl transfer news chelsea