dinsdag, februari 22, 2005

"On the road again,.."


Eindelijk heb ik de knoop doorgehakt. Qua reis had ik reeds meerdere parcours afgelegd in mijn hoofd. Zo speelden volgende reizen door mijn hoofd : Finland & Zweden, De Baltische Staten, Reis rond de wereld (Singapore, Bangkok, Sydney, Los Angeles, Toronto), De Pekingexpress (Moskou - Peking), British Columbia in Canada, Cuba,... maar uiteindelijk heb ik gekozen om de historische Route 66 als basis te kiezen. Gedurende een maand zal ik met een convertible van Chicago naar Los Angeles cruisen. Ik maak zeker nog een ommetje van 2000 kms naar Austin (Texas), hometown van The Paladins en Guy Forsyth. Ook Las Vegas zal ik zeker met een bezoekje vereren. Verder heb ik nog het adres van Casey's zus in San Diego (cfr. Alaska), ik zal deze ook wel eens bezoeken. Dus gasten, van midden juli tot midden augustus zullen jullie me moeten missen maar ik hou jullie webloggewijs wel op de hoogte. Posted by Hello

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Tof, maar toch één bedenking,
echte mannen leggen de ROUTE 66
af met de moto,bussen van Greyhound zijn eerder voor mietjes of gasten op sletsen.
Maar ik ben toch een beetje jaloers hoor.

de bevers zei

Helaba Anonymous,

Beter lezen hé. Waar lees jij iets over een greyhound-bus. Murke reist met een convertible en dat wordt hoogstwaarschijnlijk een Ford Mustang. Heavier kan niet !!

Of begrijpt anonymous niet wat een convertible is ?

Murke

Anoniem zei

Eerst bewijzen op tafel, dan maakt anonymous, zich kenbaar en kan er misschien nog een etentje volgen.
En tussen open haakjes,wie is nu eigenlijk anonymous vraagt uwen dooppepe.

Anoniem zei

que que ! indien geinteresseerd in een spaanssprekende mujer die je de weg kan tonen in de hete staten, ik ben vrij in juli en augustus.

de bevers zei

Ik zal anonymous proberen te ontmaskeren :

1. hij spreekt over mijn dooppepe (het is wel mijn vormselpeter). Maar hierdoor kan ik mij beperken tot een 6-tal personen van het mannelijk geslacht
2. hij spreekt van "tussen OPEN haakjes" ipv "tussen haakjes". Dus betreft het hier geen taalwonder. Nu hou ik 3 mogelijkheden over
3. hij spreekt van een etentje. Hiermee beperk ik mij tot twee kanidaten nl. de slang en de fotograaf van Peer
4. pepe is een woord die de fotograaf van Peer eerder zou gebruiken dan de slang

Dus denk ik dat het "de fotograaf van Peer is" Juist ?

La senora Peralta zegt me daarentegen niets. Ik ken enkel "El senor Peralta viaja con Iberia". Verduidelijking ?

Anoniem zei

Mij zul je niet betrappen op zo'n taalverkrachtingen ...

Anoniem zei

ge zit er volledig neffens

ke al weken niet meer op blogspot geweest en zo'n taalfouten kan alleen ne hele raarn maken

tis wel just : rooute 66 moet met de moto . al de rest is voor mietjes met klein pietjes