vrijdag, februari 11, 2005

Alternatief voor Peer ?

In plaats van ieder jaar naar Peer te gaan voor het Rhythm & Blues Festival, gaan we dit jaar beter naar het Jeshua Festival in Heule.

Op 6 juli staat alles daar in het teken van Jesus en komen diverse bands elk 3 nummertjes spelen en daarna vertellen ze aan de toeschouwers wat God betekent voor hen o.a. Luc De Vos, Boogie Boy en ja hoor, de groep Jesus hebben al toegezegd.

Misschien moet de pastoor ook eens contact opnemen met de groepen Christian Death, Black Sabbath, Judas Priest, ... Ik denk dat deze mensen ook wel een mening hebben over God.

Nee, alle gekheid op een stokje. Murke vindt dit een goed initiatief. Ze doen maar hé. Voordeel van zo'n festival is dat er veel maagden zullen aanwezig zijn, het nadeel is dat er enkel wijwater te verkrijgen is als drank.

Ik heb hier nog een weddenschap liggen waarbij wij enkele vrouwen naar enkele festivals mogen sturen. Bij deze, meisjes hou 6 juli maar vrij

Meer info op http://home.tiscali.be/parochiesheule/J_gegevens.htm

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Denk dat ik mijn bevalingsdatum ga uitstellen!

Anoniem zei

Moet ik nu echt weer over de haag kruipen om mijn "kap" terug te halen?